Me Skotose Giati Tin Agapousa – Diatoniko Dm (roumpa)

Με σκότωσε γιατί την αγαπούσα – Me skotose giati tin agapousa

Στίχοι Λευτέρης Παπαδόπουλος
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος
Ρυθμός: Ρούμπα
Δρόμος:   Διατονίκο μινορε
Τονικότητα:   Ρε- (αντρικός) , Dm (male)
  • ΒΙΝΤΕΟ - VIDEO

Please sign up for access to all video lesson songs. 

$29.99Add to cart

  • ΣΤΙΧΟΙ - LYRICS

Με σκότωσε γιατί την αγαπούσα

Στίχοι:   Λευτέρης Παπαδόπουλος

Μουσική:   Χρήστος Νικολόπουλος

Στράτος Διονυσίου

 

Με σκότωσε γιατί την αγαπούσα

γιατί την είχα σαν μικρό παιδί

κι όλα τα λάθη της τα συγχωρούσα

πικρή στιγμή μαζί μου να μη δει

 

Τώρα γυρνά παντού και με δικάζει

λέει πως ήμουν ένοχος εγώ

πες ό,τι θες καρδιά μου δεν πειράζει

ακόμα μια φορά σε συγχωρώ

 

Με σκότωσε γιατί την αγαπούσα

γιατί την είχα πάντοτε ψηλά

γιατί μέσα στα μάτια την κοιτούσα

για να τη βλέπω μόνο να γελά

 

 

Τώρα γυρνά παντού και με δικάζει..

  • ΜΟΥΣΙΚΗ - AUDIO
Στράτος Διονυσίου
Με σκότωσε γιατί την αγαπούσα
Στράτος Διονυσίου Με σκότωσε γιατί την αγαπούσα
{{svg_share_icon}}
{{heart_svg}}LikeLiked
707
30
BouzoukiSpace.com
  • ΡΥΘΜΟΣ - RHYTHM

Η Ρούμπα είναι ένας αστικός χορός που έγινε διεθνώς γνωστός από τις αρχές του 20ου αιώνα. Φέρεται να είναι επηρεασμένος από αφρικάνικούς χορούς και να σχετίζεται με το είδος της αφρό-κουβανικής μουσικής.

Ο χορός ρούμπα φέρεται με δύο εκδοχές (παραλλαγές): α) σε αργό ρυθμό, (γιάμπου ή γιαμπού) που βασίζεται στο κουβανέζικο αργό “σον” και β) στο γρήγορο ξέφρενο βραζιλιάνικο ρυθμό (γκούα-γκουάνκο). Τα βήματα και στις δύο εκδοχές είναι τα ίδια, η διαφορά τους είναι μόνο στο λίκνισμα των γοφών διατηρώντας όμως το κορμί και στις δύο περιπτώσεις ίσιο.

Οι μουσικές επιρροές της ρούμπας είναι από την μουσική των αφρικανών σκλάβων στην Κούβα και την μουσική των Ισπανών. Η Ρούμπα αναπτύχθηκε στην περιοχή της Αβάνας και Ματανζάς στο τέλος του 19ου αιώνα. Επειδή ήταν ένας πολύ ενεργητικός αφρό-κουβανικός χορός, συχνά απαγορεύονταν ως επικίνδυνος στους σκλάβους που τον χόρευαν. Η Ρούμπα χορεύεται σήμερα κυρίως στην Κούβα.

Τα βασικά στυλ Ρούμπας είναι το Γιάμπου (Yambú) που είναι το πιο παλιό και αργό στυλ και χορεύεται κυρίως από άτομα μεγάλης ηλικίας, το Γκουαγκουάνκο (Guaguancó) που είναι το πιο διαδεδομένο στυλ και χορεύεται σε γρήγορους έντονους ρυθμούς, όπως και το στυλ Κολομβίας (Columbia)

Οτι γραφει το Βικιπαίδεια !!!

Roumpa Rhythm
Ρούμπα Τέμπο 100
Roumpa Rhythm  Ρούμπα Τέμπο 100
{{svg_share_icon}}
{{heart_svg}}LikeLiked
707
30
BouzoukiSpace.com
  • ΔΡΟΜΟΣ - SCALE
Περιγραφή αναλυτικά του δρόμο  μινόρε

Ο ΔΡΟΜΟΣ ΔΙΑΤΟΝΙΚΟ ΜΙΝΟΡΕ ονομάζεται και ΝΗΣΙΩΤΙΚΗ ΚΛΙΜΑΚΑ. Έχει άμεση συγγένεια με τον ΔΡΟΜΟ ΟΥΣΑΚ και η μόνη διαφορά τους έιναι η δύτερη βαθμίδα που στον ΟΥΣΑΚ μειώνεται για να σχηματίσει ημιτόνιο με την πρώτη( Η ). Η τονική ακολουθία του είναι η εξής:

Τ-Η-Τ-Τ-Η-Τ-Τ.

ΝΤΟ ΡΕ ΜΙb ΦΑ ΣΟΛ ΛΑb ΣΙb ΝΤΟ

ΡΕ ΜΙ ΦΑ ΣΟΛ ΛΑ ΣΙb ΝΤΟ ΡΕ

ΜΙ ΦΑ# ΣΟΛ ΛΑ ΣΙ ΝΤΟ ΡΕ MI

ΦΑ ΣΟΛ ΛΑb ΣΙb ΝΤΟ ΡΕb MIb ΦΑ

ΣΟΛ ΛΑ ΣΙb ΝΤΟ ΡΕ ΜΙb ΦΑ ΣΟΛ

ΛΑ ΣΙ ΝΤΟ ΡΕ MI ΣΟΛ ΛΑ

ΣΙ ΝΤΟ# ΡΕ MI ΦΑ# ΣΟΛ ΛΑ ΣΙ

Παρουσίαση ακόρντων σε μπουζούκι
Παρουσίαση του δρόμου
 μινόρε σε πεντάγραμμο
dromos-diatoniko-minore
Παρουσίαση του δρόμου
μινόρε απο τον Χρήστο Νικολόπουλο
Παρουσίαση του δρόμου μινόρε
Παρουσίαση του δρόμου
μινόρε σε τέσσερις θέσεις
  • ΤΟΝΙΚΟΤΗΤΑ - TONALITY

Με σκότωσε γιατί την αγαπούσα – Me skotose giati tin agapousa

Γυναικειος Σολ- , Αντρικός Ρε-

Η λέξη τονικότητα έχει τις έννοιες του: ‘’ τόνου μιας κλίμακας’’ του ‘’ τονικού μουσικού συστήματος’’ και πως ένα μουσικό κομμάτι περιφέρεται γύρω από το τονικό κέντρο.

Στη μουσική ως τονικότητα ορίζεται η οργάνωση της μελωδίας γύρω από ένα τονικό κέντρο. Στην περίπτωση μας, όταν αναφερόμαστε για τονικότητα, θα αναφερόμαστε είτε στην κλίμακα στην οποία είναι χτισμένη η μελωδία είτε στην τονικότητα (ή όπως και αρκετοί, ακόμα και το παραπάνω on line λεξικό -λανθασμένα!! στο κλειδί ) ενός μουσικού οργάνου.

Ένα μουσικό κομμάτι γραμμένο σε τονικότητα ματζόρε βασίζεται στην κλίμακα ματζόρε και ένα μουσικό κομμάτι γραμμένο σε τονικότητα μινόρε βασίζεται στην κλίμακα μινόρε.

  • OUR SPONSORS
  • SOURCE

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *