Epsaksa adika na vro – Diatoniko Gm (zeimpekiko)

Έψαξα άδικα να βρω – Epsaksa adika na vro

ΣτίχοιΣτέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Στέλιος Καζαντζίδης
Ρυθμός:   Ζειμπέκικο
Δρόμος:   Μινορε
Τονικότητα:   Σολ- (αντρικός) , Gm (male)
  • ΒΙΝΤΕΟ - VIDEO

Please sign up for access to all video lesson songs. 

$29.99Add to cart

  • ΣΤΙΧΟΙ - LYRICS

Έψαξα άδικα να βρω

Στίχοι: Στέλιος Καζαντζίδης

Μουσική: Στέλιος Καζαντζίδης

Πρώτη εκτέλεση: Στέλιος Καζαντζίδης

 

Έψαξα άδικα να βρω ανθρώπους να με νιώσουνε

μα δυστυχώς δεν βρήκα

Πάνω στις τόσες μου πληγές αχ, αχ

κι άλλες πληγές μ’ ανοίξανε και γελασμένος βγήκα

 

Κανείς δεν ένιωσε τον πόνο μου

μα δεν πειράζει έτσι είναι τι να γίνει

κι αν τους βοήθησα χαλάλι τους

θα τους αφήσω στο θεό για να τους κρίνει

 

Έδωσα χρήμα και καρδιά και πίστεψα στον έρωτα

και στην αγνή φιλία

Μα ήταν όλα μια ψευτιά αχ αχ

και μου ‘δωσαν για αντάλλαγμα μίσος κι αχαριστία

 

Κανείς δεν ένιωσε τον πόνο μου

μα δεν πειράζει έτσι είναι τι να γίνει

κι αν τους βοήθησα χαλάλι τους

θα τους αφήσω στο θεό για να τους κρίνει

  • ΜΟΥΣΙΚΗ - AUDIO
Στέλιος Καζαντζίδης
Έψαξα άδικα να βρω
Στέλιος Καζαντζίδης Έψαξα άδικα να βρω
{{svg_share_icon}}
{{heart_svg}}LikeLiked
1287
58
BouzoukiSpace.com
  • ΡΥΘΜΟΣ - RHYTHM

Ζεϊμπέκικο (ή ζεϊμπέκικος) είναι ελληνικός λαϊκός χορός. Το όνομά του οφείλεται στον εξισλαμισμένο ελληνικό πληθυσμό των Ζεϊμπέκων. Αναφέρεται ότι διαδόθηκε στα ελλαδικά αστικά κέντρα στα τέλη του 19ου αιώνα. Ωστόσο, η εμφάνισή του ανάγεται στα τέλη του 17ου αιώνα σε αστικά κέντρα όπως η Κωνσταντινούπολη και η Σμύρνη. 

Zeimpekiko Rhythm
Ζειμπέκικο Τέμπο 29
Zeimpekiko Rhythm  Ζειμπέκικο Τέμπο 29
{{svg_share_icon}}
{{heart_svg}}LikeLiked
1287
58
BouzoukiSpace.com
  • ΔΡΟΜΟΣ - SCALE
Περιγραφή αναλυτικά του δρόμο Mελοδικός μινόρε

Ο ΔΡΟΜΟΣ ΔΙΑΤΟΝΙΚΟ ΜΙΝΟΡΕ ονομάζεται και ΝΗΣΙΩΤΙΚΗ ΚΛΙΜΑΚΑ. Έχει άμεση συγγένεια με τον ΔΡΟΜΟ ΟΥΣΑΚ και η μόνη διαφορά τους έιναι η δύτερη βαθμίδα που στον ΟΥΣΑΚ μειώνεται για να σχηματίσει ημιτόνιο με την πρώτη( Η ). Η τονική ακολουθία του είναι η εξής:

Τ-Η-Τ-Τ-Η-Τ-Τ.

ΝΤΟ ΡΕ ΜΙb ΦΑ ΣΟΛ ΛΑb ΣΙb ΝΤΟ

ΡΕ ΜΙ ΦΑ ΣΟΛ ΛΑ ΣΙb ΝΤΟ ΡΕ

ΜΙ ΦΑ# ΣΟΛ ΛΑ ΣΙ ΝΤΟ ΡΕ MI

ΦΑ ΣΟΛ ΛΑb ΣΙb ΝΤΟ ΡΕb MIb ΦΑ

ΣΟΛ ΛΑ ΣΙb ΝΤΟ ΡΕ ΜΙb ΦΑ ΣΟΛ

ΛΑ ΣΙ ΝΤΟ ΡΕ MI ΣΟΛ ΛΑ

ΣΙ ΝΤΟ# ΡΕ MI ΦΑ# ΣΟΛ ΛΑ ΣΙ

Παρουσίαση ακόρντων σε μπουζούκι
Παρουσίαση του δρόμου
Mελοδικός μινόρε σε πεντάγραμμο
22 dromos melodiko minore
Παρουσίαση του δρόμου
Mελοδικός μινόρε απο τον Χρήστο Νικολόπουλο
Παρουσίαση του δρόμου Mελοδικός μινόρε
Παρουσίαση του δρόμου
Mελοδικός μινόρε σε τέσσερις θέσεις
  • ΤΟΝΙΚΟΤΗΤΑ - TONALITY

Έψαξα άδικα να βρω – Γυναικειος Ντο- , Αντρικός Σολ-

Η λέξη τονικότητα έχει τις έννοιες του: ‘’ τόνου μιας κλίμακας’’ του ‘’ τονικού μουσικού συστήματος’’ και πως ένα μουσικό κομμάτι περιφέρεται γύρω από το τονικό κέντρο.

Στη μουσική ως τονικότητα ορίζεται η οργάνωση της μελωδίας γύρω από ένα τονικό κέντρο. Στην περίπτωση μας, όταν αναφερόμαστε για τονικότητα, θα αναφερόμαστε είτε στην κλίμακα στην οποία είναι χτισμένη η μελωδία είτε στην τονικότητα (ή όπως και αρκετοί, ακόμα και το παραπάνω on line λεξικό -λανθασμένα!! στο κλειδί ) ενός μουσικού οργάνου.

Ένα μουσικό κομμάτι γραμμένο σε τονικότητα ματζόρε βασίζεται στην κλίμακα ματζόρε και ένα μουσικό κομμάτι γραμμένο σε τονικότητα μινόρε βασίζεται στην κλίμακα μινόρε.

  • OUR SPONSORS
  • SOURCE

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top