De thelo tetoious filous – Diatoniko Am Dm (zeimpekiko)

Δε θέλω τέτοιους φίλους- De thelo tetoious filous

ΣτίχοιΠηλιανίδης Γιώργος
Μουσική: Παπαδόπουλος Γιάννης
Ρυθμός:   Ζειμπέκικο
Δρόμος:   Νιαβεντ μινορε
Τονικότητα:   Λα- (αντρικός) , Am (male)
  • ΒΙΝΤΕΟ - VIDEO

Please sign up for access to all video lesson songs. 

$29.99Add to cart

  • ΣΤΙΧΟΙ - LYRICS

Δε θέλω τέτοιους φίλους

Στιχουργός: Πηλιανίδης Γιώργος

Συνθέτης: Παπαδόπουλος Γιάννης

 

Θεοδωρίδου Νατάσα, Τερζής Πασχάλης

 

Το διάβασα στα μάτια σου

το ‘δα στο παγωμένο σου το βλέμμα

πως θέλεις να χωρίσουμε

και τι δε θα ‘δινα αυτό να ήταν ψέμα

 

Μου τα ‘πανε τα μάτια σου

αυτά που θέλουν να μου πουν τα δυο σου χείλη

 

Μου τα ‘πανε τα μάτια σου

πως τώρα πια θέλεις να μείνουμε δυο φίλοι

 

Δε θέλω τέτοιους φίλους

δεν θέλω τέτοιους φίλους

Που να με κάνουνε πικρά να πληγωθώ

Δε θέλω δε θέλω δε θέλω τέτοιους φίλους

Φίλους που θέλουν να με βλέπουν να πονώ

 

Το διάβασα στα μάτια σου

αυτό που τώρα κρύβεις στην ψυχή σου

πως θέλεις να χωρίσουμε

δεν ξέρεις πόσο με ματώνει η σιωπή σου

 

Μου τα ‘πανε τα μάτια σου

αυτά που θέλουν να μου πουν τα δυο σου χείλη

 

Μου τα ‘πανε τα μάτια σου

 

πως τώρα πια θέλεις να μείνουμε δυο φίλοι

  • ΜΟΥΣΙΚΗ - AUDIO
Μελίνα Μερκούρη
Δε θέλω τέτοιους φίλους
Μελίνα Μερκούρη Δε θέλω τέτοιους φίλους
{{svg_share_icon}}
{{heart_svg}}LikeLiked
1069
45
BouzoukiSpace.com
  • ΡΥΘΜΟΣ - RHYTHM

Ζεϊμπέκικο (ή ζεϊμπέκικος) είναι ελληνικός λαϊκός χορός. Το όνομά του οφείλεται στον εξισλαμισμένο ελληνικό πληθυσμό των Ζεϊμπέκων. Αναφέρεται ότι διαδόθηκε στα ελλαδικά αστικά κέντρα στα τέλη του 19ου αιώνα. Ωστόσο, η εμφάνισή του ανάγεται στα τέλη του 17ου αιώνα σε αστικά κέντρα όπως η Κωνσταντινούπολη και η Σμύρνη. 

Zeimpekiko Rhythm
Ζειμπέκικο Τέμπο 29
Zeimpekiko Rhythm  Ζειμπέκικο Τέμπο 29
{{svg_share_icon}}
{{heart_svg}}LikeLiked
1069
45
BouzoukiSpace.com
  • ΔΡΟΜΟΣ - SCALE
Περιγραφή αναλυτικά του δρόμο Mελοδικός μινόρε

Ο ΔΡΟΜΟΣ ΔΙΑΤΟΝΙΚΟ ΜΙΝΟΡΕ ονομάζεται και ΝΗΣΙΩΤΙΚΗ ΚΛΙΜΑΚΑ. Έχει άμεση συγγένεια με τον ΔΡΟΜΟ ΟΥΣΑΚ και η μόνη διαφορά τους έιναι η δύτερη βαθμίδα που στον ΟΥΣΑΚ μειώνεται για να σχηματίσει ημιτόνιο με την πρώτη( Η ). Η τονική ακολουθία του είναι η εξής:

Τ-Η-Τ-Τ-Η-Τ-Τ.

ΝΤΟ ΡΕ ΜΙb ΦΑ ΣΟΛ ΛΑb ΣΙb ΝΤΟ

ΡΕ ΜΙ ΦΑ ΣΟΛ ΛΑ ΣΙb ΝΤΟ ΡΕ

ΜΙ ΦΑ# ΣΟΛ ΛΑ ΣΙ ΝΤΟ ΡΕ MI

ΦΑ ΣΟΛ ΛΑb ΣΙb ΝΤΟ ΡΕb MIb ΦΑ

ΣΟΛ ΛΑ ΣΙb ΝΤΟ ΡΕ ΜΙb ΦΑ ΣΟΛ

ΛΑ ΣΙ ΝΤΟ ΡΕ MI ΣΟΛ ΛΑ

ΣΙ ΝΤΟ# ΡΕ MI ΦΑ# ΣΟΛ ΛΑ ΣΙ

Παρουσίαση ακόρντων σε μπουζούκι
Παρουσίαση του δρόμου
Mελοδικός μινόρε σε πεντάγραμμο
22 dromos melodiko minore
Παρουσίαση του δρόμου
Mελοδικός μινόρε απο τον Χρήστο Νικολόπουλο
Παρουσίαση του δρόμου Mελοδικός μινόρε
Παρουσίαση του δρόμου
Mελοδικός μινόρε σε τέσσερις θέσεις
  • ΤΟΝΙΚΟΤΗΤΑ - TONALITY

Δε θέλω τέτοιους φίλους- Γυναικειος Ρε- , Αντρικός Λα-

Η λέξη τονικότητα έχει τις έννοιες του: ‘’ τόνου μιας κλίμακας’’ του ‘’ τονικού μουσικού συστήματος’’ και πως ένα μουσικό κομμάτι περιφέρεται γύρω από το τονικό κέντρο.

Στη μουσική ως τονικότητα ορίζεται η οργάνωση της μελωδίας γύρω από ένα τονικό κέντρο. Στην περίπτωση μας, όταν αναφερόμαστε για τονικότητα, θα αναφερόμαστε είτε στην κλίμακα στην οποία είναι χτισμένη η μελωδία είτε στην τονικότητα (ή όπως και αρκετοί, ακόμα και το παραπάνω on line λεξικό -λανθασμένα!! στο κλειδί ) ενός μουσικού οργάνου.

Ένα μουσικό κομμάτι γραμμένο σε τονικότητα ματζόρε βασίζεται στην κλίμακα ματζόρε και ένα μουσικό κομμάτι γραμμένο σε τονικότητα μινόρε βασίζεται στην κλίμακα μινόρε.

  • OUR SPONSORS
  • SOURCE

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top